tisdag 3 mars 2009

Jag kom på att jag inte visat några direkta stalker kvaliteer i denna bloggen, och då är ju kanske inte min underrubrik den bästa.

Anledningen till att jag inte visar mina stalker fasoner är för att jag är rädd för att folk ska tycka att jag är helt dum i huvudet om jag skriver vad jag faktiskt gör när jag stalkar folk. Men sen kom jag på att ca 0.00000001% av sveriges befolkning läser min blogg (om ens det) så egentligen spelar det inte någon stor roll, jag tänker ändå inte nämna namn på personen jag stalkar.



Tro nu inte att jag förföljer personerna jag stalkar.

Det är såhär att jag har väldigt lätt för att bli besatt av personer, och därigenom bli så besatt att jag nästan skulle kunna dö för personen i fråga (detta är inte normalt beteende och jag rekomenderar inte att andra prövar detta.xD)

När jag är så besatt vill jag veta allt om personen i fråga.
När jag stalkar någon så göra jag inte det på det normala freak sättet, utan jag kollar upp personen på ett sätt som bara en Sofia kan, och vips that's my stalking. Det kanske inte låter som värsta stalkingen, men det är det att jag på en väldigt liten stund kan ta reda på vart folk bor och när de fyller år och sånt. Inget olagligt alltså ;)

Men är det nån som vill spana in någon kan man alltid höra av sig till mig ;D


x

Inga kommentarer: