onsdag 17 mars 2010

Som jag skrev i måndags, så flyter allt på. Hela veckan har varit bra faktiskt, kanske lite små ångestattacker, men vem får inte såna när man har 1000 saker att göra varje vecka? Hur som helst, så hade jag matteprov idag, det enda jag kände att det gick jättebra på var konstigt nog MVG frågan. Och självklart min älskade pq-formel:D Resten gick mindre bra, eftersom vissa av frågorna var lite skumma enligt mig och inte riktigt det jag pluggat på.
Visst är det jobbigt när man pluggar lite extra på en sak som sen inte ens kommer med på provet? Då finns det ju inget att briljera med!
Jaja, sen på svenskan fick jag reda på att jag inte har svenskaprov på fredag, utan att hon skjutit upp det till nästa vecka! Lovely:)
Imorgon blir det en utbildningskurs, men innan den måste jag sitta kvar i skolan och plugga, vilket inte är sådär super... Eller måste och måste, men jag har inget annat för mig innan kursen som kan vara vettigt, förutom att möjligtvis åka till Topshop och kolla efter snyggklänningen.
Yesyes, nu borde jag gå tillbaka till psykologiplugget, även om det inte känns så superduper...
Besosx

Inga kommentarer: